poniedziałek, 22 lipca 2013

minky motyle


Przypomniałam sobie o motylkowym zestawie kocykowo-poduszkowym, który "popełniłam" już jakiś czas temu.
W zestawie było wszystko razy dwa: podwójnej szerokości kocyk z wzorzystego minky, dwie podusie i dwie serduszkowe przywieszki. Wszystko razy dwa, bo komplecik był wykonany dla małych sióstr bliźniaczek.
Moja pierwsza próba z wzorzystym minky i pierwsza (i ostatnia) próba połączenia dwustronnego minky z dzianiną bawełnianą - rozciągliwość i ruchomość tkanin była wręcz nie do pokonania. Walka o uzyskanie w miarę prostych ściegów zajęła mi kilka wieczorów! Nie polecam, no chyba że macie na to jakiś dobry sposób?

1 komentarz:

  1. Piekne minky 1
    zapraszam do mnie na licytacje i CANDY
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin